Vanliga frågor och svar

Se även försäljnings­villkoren för detaljer.

  1. Vad kostar det att skicka varorna?
  2. Hur lång tid tar det att få leverans?
  3. Levererar ni till Norge/Danmark/Finland/Europa?
  4. När kommer en viss produkt in i lager?
  5. Kan jag ändra i min lagda beställning?
  6. Varför får jag ingen beställningsbekräftelse?

Vad kostar det att skicka varorna?

Fraktkostnad vid köp av varor för upp till 300kr är 19 kr, vid köp för minst 300 kr är fraktkostnad 0 kr.

Hur lång tid tar det att få leverans?

Eftersom vi bara säljer varor vi redan har i lager, lämnar vi normalt dina fröer till PostNord samma dag eller näst­kommande var­dag. PostNord tar sedan en eller två vardagar på sig för att fröerna ska komma fram till dig.

Levererar ni till Norge/Danmark/Finland/Europa?

Nej, tyvärr inte i dagsläget.

När kommer en viss produkt in i lager?

- Om den är slut för säsongen, så kommer den förhoppningsvis in i december detta år.

- Om den är tillfälligt slut i lager så hoppas vi att den kommer från vår leverantör inom en vecka.

Kan jag ändra i min lagda beställning?

När beställningen är genomförd så går det inte längre att ändra den. Kontakta oss om du vill ändra något.

Varför får jag ingen beställningsbekräftelse?

- Ditt köp har inte avslutats, alltså inte gått igenom i kassan. Om ditt köp har gått igenom så får du alltid en bekräftelse på din beställning omgående till den mailadress du uppgav vid köpet.

- Du har angett fel mailadress. Har man angett  sin mailadress fel, t. ex. råkat skriva in en bokstav eller ett tomrum för mycket, så får man ingen beställningsbekräftelse. Om du tror att det är felet så maila till oss så skickar vi en kopia av din beställningsbekräftelse.

-Titta i Skräpposten om den har hamnat där, eller i Spamfilter eftersom mailet kommer från ett No-Replykonto.

-Prova att tömma Cache-minnet i din dator eller den enhet du beställde ifrån.

 

Totalsumma:
    Till kassan
    Tillagd i varukorgen